نخستین کنگره بین المللی نهضت تولید علم ، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی

نخستین کنگره بین المللی نهضت تولید علم ، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی 24 و 25فروردین ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

در راستای فراخوان مدبرانه مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت ایجاد نهضت علمی در کشور، دانشگاه آزاد اسلامی نخستین کنگره بین المللی نهضت تولید علم ، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی را طی روزهای 24 و 25 فروردین ماه سال جاری با پیام معظم له و با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و جناب آقای دکتر جاسبی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و جمع کیثری از مقامات لشکری و کشوری و سفرای کشورهای خارجی و همچنین مهمانان ویژه خارجی در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد نمود.

در نخستین کنگره بین المللی نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی، نقطه نظرات و اندیشه های صاحب نظرات سراسر کشور در مجموعه مقالات و نشست های علمی مورد بررسی و استفاده همگان قرار خواهد گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1383 سلسه همایش ها و کنگره های نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی را برگزار کرد که جمع بندی این همایش ها و برگزیده مقالات ارائه شده در یازده همایش برگزار شده در کنگره بین المللی نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری و آزاد اندیشی در فروردین 1384 ارائه خواهد شد

منبع:خبرگزاري مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/84/01/18/08.aspx?&mode=print