شهید آوینی
 
نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برگزار می شود

نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با عنوان " یادواره غنچه های منتظر" در 18 رشته قرآنی ، ادبی و هنری تیر و مرداد ماه امسال برگزار می شود .

مجید براقبافان دبیر نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : جشنواره امسال در پنج گروه سنی برگزار می شود که گروه پیش دبستانی ، پایه های اول ، دوم و سوم ابتدایی ، پایه چهارم و پنجم ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه ، پنج گروه سنی پیش بینی شده ، برای شرکت در این جشنواره هستند.

دبیر نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با اشاره به این که هر یک از گروه های قرآنی ، ادبی و هنری جشنواره ، رشته های مختلفی را شامل می شوند گفت : بخش "قرآنی" رشته های حفظ ، قرائت ، اذان ، مفاهیم و ترتیل خوانی ، بخش " ادبی" رشته های شعر ، قصه نویسی ، جدول قرآنی ، روزنامه دیواری و انشاء و بخش" هنری" نیز سرود ، نقاشی ، خوشنویسی ، عکاسی ، فیلم کوتاه ، نمایش و هنرهای دستی را شامل می شود .

یراقبافان با اعلام این که ثبت نام جشنواره از اول فروردین ماه امسال آغاز شده است گفت : پس از تمدید یک ماهه ثبت نام ، علاقمندان تا 31 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به هر یک از فرهنگسراهای تهران ، به منظور شرکت در نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ثبت نام کنند .

وی افزود : مسابقات  جشنواره قرآنی کودک و نوجوان تیر و مرداد ماه  امسال برگزار شده و اختتامیه جشنواره نیز 18 شهریورخواهد بود .

دبیر نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با اعلام این که جشنواره امسال بیش از هزار نفر برگزیده خواهد داشت ، از برگزاری بین المللی برخی رشته های جشنواره خبر داد و گفت : جدول قرآنی و همچنین مفاهیم قرآنی ، دو رشته ای هستند که با درج پرسشنامه و پاسخنامه در روزنامه های کثیرالانتشار ، امکان شرکت در این دو رشته به علاقمندان خارج از کشور نیز داده شده است

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo