شهید آوینی
 
تجلیل از اقامه کنندگان نماز صبح

هشتم اردیبهشت ماه و در قالب همایش تجلیل از خدمتگزاران مساجد ، از اقامه کنندگان نماز صبح با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز صبح به جماعت ، تجلیل خواهد شد .

حجت الاسلام سید مهدی مجیدی معاون اداره کل امورمبلغین ومساجد سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : سال گذشته به دلیل عدم اختصاص به موقع اعتبارات لازم ، همایش تجلیل از خدمتگزاران مساجد برگزار نشد ، به همین دلیل همایش فوق را اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهیم کرد .

وی با اشاره به این که همایش امسال ویژه تجلیل از نمازگزاران صبح است ، گفت : فرهنگ سازی به منظور برگزاری باشکوه نماز صبح به جماعت و همچنین باز بودن مساجد به هنگام نماز صبح ، از جمله اهداف برگزاری این دوره از همایش است .

به گفته معاون اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری همایش امسال ، تمام مساجدی که نماز صبح را اقامه می کنند شناسایی شده و پس از بررسی های لازم ، ائمه جماعات ، خادم و یک نفر نمازگزار جوان ، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به این که در تهران این تجلیل همگانی و مربوط به تمام مساجدی است که نماز صبح برپا می کنند ، گفت : در ارتباط با استان ها ، مساجد و ائمه جماعت ، توسط دفاتر استان شناسایی و لیست شده ، از بین آنها یک نفر امام جماعت نماز صبح ، به عنوان نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرد .

همایش تجلیل از نمازگراران صبح ، هشتم اردیبهشت ماه در مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی تهران برگزار خواهد شد .

پنجمین همایش تجلیل از خدمتگزاران مساجد ، 30 مهرماه 1382 در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد و امسال ششمین دوره از این همایش برگزار می شود .

منبع:خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo