شهید آوینی

 

روزانه بيش از 10 هزار نفر از خدمات‌دهي ايستگاه صلواتي بسيج در خرمشهر استفاده مي‌كنند.

 اسكان،‌تغذيه و امداد خودرو، آرايشگاه، نمازخانه و سرويس‌هاي بهداشتي از جمله خدماتي است كه به زائرين ارايه مي‌شود و روزانه در نوبت ظهر 2 هزار نفر در شب هزار نفر از تغذيه اين ايستگا بهره‌مند مي‌شوند.

لازم به ذكر است 8 دستگاه خودرو امداد و اورژانس در منطقه براي كمك به كاروان‌هاي راهيان نور آماده خدمت رساني است.

مراسم شب شعر و خاطره با حضور كاروان‌هاي راهيان نور استان خراسان در محل پادگان حميد برگزار شد.

در اين مراسم كه زائران مشهد شهيدان و مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند، دو تن از فرماندهان جنگ خاطراتي از عمليات رزمندگان اسلام براي حاضران بيان كردند. سپس اشعاري در خصوص حماسه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس توسط دو تن از شاعران قرائت شد.

 

تعداد 500 نفر از بسيجيان و ايثارگران شهردار تهران در منطقه حضور يافته و در طول سفر خود از مناطق جنگي شلمچه، طلائيه، هويزه و ... بازديد كردند.

 

مراسم نقاله خواني دفاع مقدس با همكاري بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس و لشگر 19 فجر استان فارس در آبادان همه روزه براي زائرين مناطق جنگي برگزار مي‌گردد.

 

نمايشگاه راهيان نور توسط لشگر 19 فجر استان فارس با هدف آشنا نمودن جوانان با فرهنگ جبهه و پيام شهدا در آبادان برپا شده است و روزانه ميزبان 2 هزار نفر بازديد كننده از مناطق مي‌باشد.

همچنين غرفه‌هاي نمايشي تجهيزات نظامي، عكس و يادبود شهدا و ماكت‌هاي عملياتي براي بازديد زائرين در اين نمايشگاه موجود است، اجراي مراسمات فرهنگي و مذهبي از ديگر برنامه‌هاي اين نمايشگاه مي‌باشد.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo