شهید آوینی

 

 بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان بنیاد شهید


رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رییس و جمعی از کارکنان بنیاد شهید ، شهیدان را صادق ترین و بهترین مجاهدان راه آرمانهاى اسلام و ملت ایران خواندند و خدمت به خانواده معظم شهیدان را افتخارى بزرگ و وظیفه اى الهی و وجدانی برشمردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح كردند:عده ای دانسته یا ندانسته كوچك جلوه دادن فداكاری شهدا را دنبال می كنند كه بنیاد شهید باید با برنامه‌ریزی به خنثی كردن این تلاشها بپردازد و فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه تقویت كند.
ایشان با قدردانی از زحمات فراوان "رحیمیان " نماینده ولی فقیه و رییس بیناد شهید و کارکنان این بنیاد افزودند : بنیاد شهید از برکات ماندگار امام راحل عظیم الشان است و پرتلاش ترازگذشته خدمت به خانواده هاى سرافراز شهیدان و تامین نیازهاى مختلف این عزیزان را ادامه می دهد.
حضرت آیت الله خامنه اى بااشاره به تبلیغات وسیع رسانه اى دشمن براى کوچک جلوه دادن فداکارى و ایثار مجاهدان راه حق و شهیدان والامقام ایران اسلامی افرودند : در داخل نیز عده اى دانسته یا ندانسته همین جهت را دنبال می کنند که بنیاد شهید باید با برنامه ریزى به خنثی کردن این تلاشها بپردازد و فرهنگ شهادت و ایثار را درجامعه تقویت کند.
درابتداى این دیدار رحیمیان نماینده ولی فقیه و رییس بنیادشهید درگزارشی از عملکرد این بنیاد اعلام کرد کارکنان بنیاد شهید با تمام وجود درخدمت خانواده هاى معظم شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکارى هستند و به این کار، افتخار می کنند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo