بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان وزارت اطلاعات

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات تصریح کردند: مجموعه ی اطلاعاتی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات بسیار گرانقدر و موثری برای کشور و نظام انجام داده است و به همین علت جزء نهادها و مراکزی است که دشمن با توطئه چینی مستمر به شدت در صدد تخریب آن بوده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با قدردانی از آقای یونسی وزیر اطلاعات، مسوولان و کارکنان این وزارتخانه اعتماد مستحکم رهبری و مسوولین نظام را به وزارت اطلاعات سرمایه بزرگ در ایفای وظایف بسیار سنگین این وزارتخانه برشمردند.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به عناصر و جریانهایی که تلاش می کنند وزارت اطلاعات را به ابزار هواهای حزب، جناحی و شخصی خود تبدیل کنند  افزودند: به یاری پروردگار وزارت اطلاعات با تکیه بر بنیه قوی معنوی خود در مقابل فشارها و اتهامات ایستادگی کرده است.
ایشان حفظ و تقویت ایمان، تقوا، امانت و اخلاص را در مجموعه ی وزارت اطلاعات موجب تداوم عنایات الهی و جلب یاری بیشتر پروردگار خواندند و افزودند: مراقبت مستمر معنوی، تداوم حرکت در خط صحیح و تکیه بر انگیزه های متعالی اسلامی و انقلابی در وزارت اطلاعات، برکات عظیمی را نصیب ملت و نظام خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای  با اشاره به لزوم، حفاظت، مراقبت و دقت کامل و جلوگیری از بروز هرگونه لغزش در وزارت اطلاعات افزودند: به موازات تعمیق ارتباط معنوی با پروردگار، توجه بیشتر به اصول علمی و برخورد هوشمندانه با مسائل، وزارت اطلاعات را در قبال ارتش سیاسی - اطلاعاتی دشمنان جمهوری اسلامی، همچنان موفق و سربلند نگه خواهد داشت.
در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات در گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در قبال توطئه ها و فشارهای داخلی و خارجی گفت: مجاهدت خاموش فرزندان اسلام و انقلاب در برابر سخت ترین فتنه ها، وزارت اطلاعات را به مجموعه ای آبدیده و مستحکم تبدیل کرده است.
آقاي يونسی آسيب شناسی و آسيب زدايی را از اولويت های سالهاي اخير وزارت اطلاعات خواند و گفت: وزارت اطلاعات قوی تر و مطمئن تر از هر زمان، در خدمت نظام، مردم و رهبری با هرگونه فتنه و توطئه مقابله خواهد کرد.

Logo
https://old.aviny.com/News/82/12/21/07.aspx?&mode=print