شهید آوینی

 

اسراییلی ها بر سازمان های دولتی عراق نظارت دارند  

 روزنامه سعودی "الوطن" به نقل از یك بیانیه منتشر شده در عراق از نظارت صهیونیست ها بر سازمان های دولتی عراق خبر داد

الوطن در شماره امروز خود نوشت:« در اطلاعیه ای كه به صورت گسترده در شهرهای بغداد، رمادی و موصل بخش شد هدف از به كار گیری صهیونیست ها در ادارات دولتی عراق، دور كردن عراقی ها از ارزش های ملی و عربی و اینكه همكاری با نیروهای اشغالگر به عنوان یك ارزش دمكراتیك در نظر گرفته شود، عنوان شده است.»
در این بیانیه عنوان شده است اساسا طرح راه اندازی جنگ علیه عراق و از بین بردن ارتش این كشور یك طرح صهیونیستی به شمار می رود.
در این بیانیه خاطر نشان شده است پیش از انتصاب وزرای دولت جدید عراق یك گروه از مشاروان صهیونیست كه زیر نظر سازمان اطلاعات مركزی امریكا "سیا" فعالیت می كنند از سوی پل برمر حاكم آمریكایی عراق به كار گرفته شدند.
بیانیه مذكور حتی اسامی صهیونیست های فعال در وزارت خانه های عراق را منتشر كرده است.
در این بیانیه كه نسخه ای از آنرا روزنامه الوطن دریافت كرده اسامی صهیونیست های فعال در وزارت خانه های عراق به شرح زیر اعلام شده است:
1) پرفسور "نوح ویلدمن" مسئول نظارت بر تدوین قانون اساسی كه همراه تعدادی از همكارانش بر وزارت دادگستری عراق نظارت دارد و از صهیونیست های معروف و مقیم اسرائیل است.
2) "فلیپ كارول" صهیونیست مقیم آمریكا كه همراه چند آمریكایی دیگر بر وزارت نفت و قرار دادهای فروش و تعیین قیمت ها همان طور كه مورد نظر است، نظارت دارد.
3) "دور ایردمان" همراه 10 معاون دیگر بر وزارت آموزش عالی و پژوهش های علمی نظارت دارند و مامورین این گروه آماده لیست كردن اسامی تمامی عراقی هایی است كه در خارج از این كشور تحصیل كرده اند. این گروه همچنین تلاش دارد متخصصان علم فیزیك عراق را به آمریكا منتقل كند.
4) "رابین رافایل" یك زن معروف و از فعالان صهیونیست است كه بر وزارت بازرگانی عراق و نحوه صادرات و واردات كالا نظارت دارد.
5) "لی شاتز" و "دان آمستوتز" از كارمندان ارشد شركت های كشاورزی آمریكا است كه بر وزارت كشاوزی عراق نظارت می كنند.
6) دیوید نومی كارشناس اقتصادی كه بر وزارت دارایی عراق نظارت دارد.
7) دان ایبرلی و دیوید لینش كه به ترتیب بر وزارت جوانان و ورزش و وزارت حمل و نقل و مخابرات عراق نظارت دارند.
8) تیمونی كارنی كه اطلاعات زیادی از وی در دست نیست ولی از افراد متعصبی است كه در جنگ های كامبوج و ویتنام شركت داشته است.
9) سه نفر از شش مشاور مشغول به كار در وزارت آموزش پرورش عراق نیز از صهیونیست ها هستند.

 منبع: خبرگزاری فارس

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo