شهید آوینی

 

                  خاتمی: نتیجه انتخابات هرچه باشد باید مورد قبول قرار گیرد
سید محمد خاتمی رئیس جمهور امروز پس ریختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران تصریح کرد : نتیجه انتخابات هرچه باشد باید مورد قبول ما قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" مستقر در ستاد انتخابات کشور،  خاتمی  افزود : ازجمله در جریان انقلاب بزرگ اسلامی در حالی که سرکوب داخلی وفشار خارجی زیاد بود این ملت انتخاب خود را کرد و علیرغم همه موانع  در مسیر آزادی و استقلال و پیشرفت ، انقلاب اسلامی را تحقق بخشید.
رئیسی جمهور با بیان اینکه بارها نیز این ملت شکست خورده  اما راه خودش را ادامه داده و شگفتی آفرینی کرده است تاکید کرد : مسلما بعد از انتخابات نتیجه هرچه باشد درباره آن سخن خواهم گفت اما  مهم این است که مردم در انتخابات شرکت کنند و من تردید ندارم ، علیرغم پیش بینی ها و جوسازی ها  بازهم ملت شگفتی آفرینی خواهد کرد.
خاتمی تصریح کرد : اگر مردم شرکت داشته باشند با همه  مشکلاتی که وجود دارد  معتقدم انتخاب آنها انتخاب جالبی خواهد بود . رئیس جمهور افزود : مردم  در مسیری  قرار دارند که یک قرن برای آن مبارزه کرده اند و امسال  هم 25 سال است که بعد از انقلابشان برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی حرمت انسان، آزادی انسان و پیشرفت انسان بارها نظرشان را اعلام کرده اند و انشاءالله بازهم  با حضور گسترده مردم  شاهد یک نتیجه شگفت انگیز خواهیم بود و این  بستگی به این دارد که مردم چقدردر انتخابات شرکت کنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo