رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران :
همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی مدارس کتاب هدیه می گیرند

نمایندگان مدارس در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان با انتخاب کتابهای خود در نمایشگاه تا سقف بودجه مشخص شده در بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، کتاب هدیه می گیرند.

 اسفندیار رحیم مشائی ، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در مراسم  طرح  بزرگ اهدای کتاب ، این طرح را یکی از سیاست های بررسی  شده در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد و افزود : شهرداری تهران به عنوان مدیریت شهری ، وظیفه دارد، سیاست هایی را در این مورد تبیین کند و ما نیز، این سیاست ها را به صورت جدی پیگیری می کنیم .
مشائی ، با اشاره به اینکه محیط های فرهنگی ، هنری و آموزشی ، مورد حمایت جدی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند ، اظهار داشت : برگزاری این نمایشگاه ، بزرگترین طرحی است که  در این راستا، عملی می شود .
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، یادآورشد : در این نمایشگاه ، هم کرامت دانش آموزان و معملمان مورد توجه قرار می گیرد و هم اختیار عمل و آزادی در انتخاب کتابهای مورد نیاز تأمین می شود .
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تأکید کرد : امیدواریم ، این کار، جنبه تشریفاتی به خود نگیرد و به عنوان یک حرکت فرهنگی استمرار یافته ، تأثیر مثبتی در محیط فرهنگی و آموزشی داشته باشد .
وی ، مشارکت ناشران و ارائه کتابهایی در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان (چاپ 1381 ) را ، از نشانه ها ی بارز همکاری نهادهای مختلف فرهنگی، برای پیشبرد اهداف سازنده  فرهنگی عنوان کرد و افزود : با اجرای این طرح ، نمایندگان مراکز آموزشی می توانند با مراجعه به نمایشگاه  و باصرف کمترین زمان ، کتابهای موردنیاز خود را تهیه کنند . این کتابهای درخواست شده ، همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به مدارس اهدا می شود.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، تعداد کتابهای موجود در نمایشگاه را 2600 عنوان اعلام کرد و افزود : 120 ناشر این کتابها را ارسال کرده اند که سقف انتخاب برای مدارس ابتدایی یک میلیون و 200 هزار ریال ، مقاطع راهنمایی دو میلیون و 200 هزار ریال و مقاطع دبیرستان دو میلیون و 600 هزار ریال است .
در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، مهدی چمران  رئیس شورای شهر تهران ، محمود احمدی نژاد شهردار تهران و چند تن از اعضای شورای شهر ، حضور داشتند.

 

Logo
https://old.aviny.com/News/82/10/02/03.aspx?&mode=print