رقابت چهارده نمايش در جشنواره منطقه 3 تئاتر دفاع مقدس

چهارده نمايش براي بخش هاي مختلف جشنواره منطقه 3 تئاتر دفاع مقدس که از بيست و چهارم تا بيست و نهم تير ماه جاري در تبريز برگزار مي شود، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار هنري " مهر "  به نقل از امور رسانه اي نخستين جشنواره منطقه اي و دهمين جشنواره سراسري تئاتر دفاع مقدس، اسامي نمايش هاي پذيرفته شده در بخش هاي صحنه اي و عروسکي اين جشنواره اعلام شد.
در بخش صحنه اي، نمايش هاي  " آبي زمين "  به کارگرداني  شبنم زيرک قشقايي از آبادان، " ستاره " به کارگرداني عبدالرضا سوائدي از آبادان،  " عزيز مايي " به کارگرداني نيما اسلامي از  اروميه،  " در عمق صحنه " به کارگرداني احمد بيگدلي از قزوين،  " معبر سوم " به کارگرداني عليرضا ارجويي از زاهدان، " خاطره اما خاکستر"  به کارگرداني  رضا خداداد بيگي از زاهدان    و  " يک شب اتفاق افتاد " به کارگرداني  عليرضا خوش پيک از کرج  پذيرفته شده اند.
 همچنين در بخش عروسکي نمايش هاي  " فقط لالايي " به کارگرداني بهاره کريم زاده از تبريز،  " شهري در آسمان " به کارگرداني نيره غائب زاده از تبريز،  " يک تفنگ، يک قلب " به کارگرداني فاطمه صمصاني از خوي ، " يادگار بابا "  به کارگرداني فريبا چوپان نژاد از گرگان ، " چهار خاطره از جنگ " به کارگرداني جواد ساتهي از زابل و " شب بخير عزيزم " به کارگرداني عليرضا همتيان از بيجار پذيرفته شده اند.
برپايه همين گزارش ، 67 متن از استان هاي قزوين، آذربايجان غربي، سيستان و بلوچستان ، هرمزگان، زنجان، اردبيل، کرمانشاه و شهرستان هاي استان تهران براي شرکت به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود که پس از بازبيني هيات داوران، چهارده  نمايش در بخش هاي اعلام شده پذيرفته شد.