شهید آوینی

جمعیت و منابع و امکانات مادی

فشار بر سران کشور های در حال توسعه از جمله کشور های اسلامی به منظور کاهش میزان رشد طبیعی کشورشان به کمک مدیریت سیاسی در کشور های اسلامی و بهری گیری از سازمان های بین المللی

 فرزند,فرزند آوری,تک فرزندی,بچه,پدر,والدین,قرآن,فرزند بیشتر,فرزند کمتر,اینترنت,ماهواره,خانواده,مادر

آیا می دانید ؟!
- آیا می دانید در حال حاضر تراکم حسابی جمعیت در ایران برابر 43 نفر در هر کیلومتر مربع است ؟ و تراکم حسابی جمعیت در انگلستان 255 نفر و در آلمان 229 نفر و در هلند 404 نفر در هر کیلومتر مربع می باشد؟
- آیا می دانید تراکم حسابی جمعیت در آسیا در سال 2000 برابر 120 نفر در هر کیلومتر مربع بوده است؟
- آیا می دانید ایران در مقایسه با کشورهای آسیایی جزء کشورهای کم تراکم جمعیتی محسوب می شود و حتی اگر جمعیت کشور دو برابر شود، ترکم به 86 نفر در هر کیلومتر مربع خواهد رسید ؟
- آیا می دانید تراکم بیولوژیک استان مازندران 16/1 ، اصفهان 51/1 ، تهران 63/2 ، آذربایجان شرقی 81 نفر در هر هکتار زمین قابل کشت است ؟
- آیا می دانید مشکل کنونی جمعیت ایران توضیع نامتوازن جمعیت و تمرکز حدود 20 درصد آن در کلان شهر تهران است ؟
- آیا می دانید در صورتی که اقتصاد کشور در وضعیتی باشد که بازدهی نهایی نیروی انسانی مثبت باشد، افزایش جمعیت باعث افزایش تولید ملی خواهد گشت ؟
- آیا می دانید کشور ژاپن با داشتن مساحتی نصف مساحت ایران و جمعیتی دو برابر ما، بدون نفت و گاز و منابع و ذخایر قابل توجه از خاکستر جنگ جهانی دوم برخاست و در سایه تکیه بر دانایی و توانایی نیروی انسانی و با پشتوانه فرهنگ ملی و البته مدیریت جمعیت ، به یکی از پیشرفته ترین کشورها تبدیل شد.
- آیا می دانید در شاخص کیفیت جمعیت کشور، میزان باسوادی در جمعیت 10 تا 49 ساله در ایران به 4/92 و شاخص امید به زندگی به 9/71 درصد درسال 90 رسیده است .
- آیا می دانید محققان آمریکایی معتقدند افزایش جمعیت در کشور های در حال توسعه نه تنها موقعیت سیاسی برتر آمریکا را به خطر می اندازد بلکه مانع اصلی در راه توسعه جهانی است ؟
- آیا می دانید طبق سند متشر شده از پنتاگون، برنامه هایی که سازمان ملل در قالب برنامه ی غذایی در سح جهان اجرا می کند به عنوان عملیات نظامی ارتش آمریکا است ؟
- آیا می دانید سه استراتژی مهم سازمان ملل عبارت است از :
1- تبدیل کشورهای پرجمعیت به کشور های کم جمعیت و تجزیه آنه
2- فشار بر سران کشور های در حال توسعه از جمله کشور های اسلامی به منظور کاهش میزان رشد طبیعی کشورشان به کمک مدیریت سیاسی در کشور های اسلامی و بهری گیری از سازمان های بین المللی
3- تغییر ارزش های جوامع در حال توسعه به ویژه کشورهای اسلامی ؟
- آیا می دانید آژانس رشد و توسعه بین المللی آمریکا هزینه تمامی طرح های کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی را می پردازد ؟
- آیا می دانید موسسه پث فایندر وسائل جلوگیری از بارداری در جهان را تولید کرده و در دسترس زنان قرار می دهند ؟
- آیا می دانید سازمان های مخفی بین المللی فعال در اجرای سیاست های جمعیتی در جهان، سازمان بهداشت جهانی ، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد ، سازمان تغذیه و کشاورزی بین المللی ، سازمان فرهنگی یونسکو ، شورای جمعیتی، یونیسف ، بانک جهانی و صندوق بین المللی پول هستند ؟
- آیا می دانید زیبیگنیو برژینسکی طراح پیروژه نظم نوین جهانی در مصاحبه با وال استریت ژورنال از سیاست مداران خواسته است که در مسائل سیاسی با ایران بازی طولانی مدتی را انجام دهند تا تغییر شکل جمعیتی در ایران به نفع آنها رقم زده شود .
- آیا می دانید ارینومچ من « محقق آمریکایی در مقاله ای در واشنگتن تایمز» می نویسد باید جمعیت رو به افزایش 60 میلیونی ایران را در نظر داشت که طی بیست و پنج سال آینده دو برابر خواهد شد و قدرت بی نهایت نظامی انسانی را به وجود آورد ؟
مسئله ی جمعیت کی از خطراتی است که وقتس انسان درست به عمق آن فکر می کند، تن او می لرزد؛ مسئله ی جمعیت را جدی بگیرید؛ جمعیت جوان کشور دارد کاهش پیدا می کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست. یعنی مسئله ی جمعیت از آن مسائلی نیست که بگوییم حالا ده سال دیگر فکر می کنیم؛ نه، اگر چند سال بگذرد، وقتی نسل های پیر شدند، دیگر قابل علاج نیست.


بیانات مقام معظم رهبری /آذر 92

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo