شهید آوینی
       

آیت الله مهدوی عاشقانه آبروی خود را در دفاع از انقلاب هدیه می کرد

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از آیت الله مهدوی کنی به عنوان یار صادق و عاشق امام و رهبری یاد کرد و گفت: ایشان روی ارزش های انقلاب ایستادگی داشت و حاضر بود عاشقانه آبروی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی هدیه کند.

حر,فتنه,سران فتنه,فتنه 88,88,بی سوادی,رجبی,دکتر رجبی دوانی,موسوی,کروبی

 

 حسین فدایی یکی از مهمترین ویژگی های آیت الله مهدوی کنی را بصیرت و هوشمندی ایشان دانست و افزود: ایشان با بصیرت و هوشمندی خطوط انحرافی را رصد می‌کرد و با توجه به تجربه تلخ دوران مشروطه نسبت به غرب‌زده ها و غرب باوران خوش بین نبود.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مشرق،از آیت الله مهدوی به عنوان پیشتاز وحدت در میان نیروهای انقلاب یاد کرد و تاکید کرد: ایشان با توجه به تجربه مشروطه نگران اختلاف در میان نیروهای انقلاب بود و مراقب بود آن تجربه تلخ و عبرت آموز در انقلاب تکرار نشود.

فدایی در ادامه گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی در موضع‌گیری‌های فکری بسیار شفاف و بصیر عمل می‌کردند و تنها مساله‌ای که برایشان اهمیت داشت حفظ و پایبندی به ارزش‌های انقلاب و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بود.

حسین فدایی در پایان به یکی دیگر از شاخصه های رئیس مجلس خبرگان که تلاش برای طراحی الگوی مناسب اقتصادی برای نظام اسلامی مان بود اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد :امیدواریم با توجه به اینکه ملت ما از علمای بصیر و مجاهد انقلابی و در خط امام برخوردار می باشد بتواند این فقدان و خلا را پر نماید.
 

منبع: مشرق نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo